Chemici v Nestlé umí dělat laboratorní a výrobní kouzla s obyčejnými věcmi jako je sůl, cukr, tuk...změní strukturu tak, aby např. křupala na jazyku, aby nám dodávala pocit slasti a my se stali závisláky na jejich výrobcích. Toto už bylo dávno popsáno. Zasloužil se o to zejména novinář Michael Moss svým mnohaletým systematickým výzkumem praktik gigantu Nestlé. Také bylo potvrzeno, že manažeři této firmy se do jednoho vyhýbají svým vlastním výrobkům a udržují si zdravý životní styl. Sami to Mossovi potvrdili. Viz Kniha: https://www.amazon.com/Salt-Sugar-Fat-Giants-Hooked/dp/0812982193
Pro nadnárodní společnosti je prvořadým cílem zisk, a to za každou cenu. Nový typ cukru tedy není žádné dobro pro spotřebitele, jak se nám snaží PR nakecat. Nový typ cukru je stále jen cukr a vyráběn stále stejným chamtivým výrobcem.