Zrovna v diskuzi k vašemu minulému článku jsem napsal názor, že s lidmi nepohne nic jiného, než používat na propagaci našich potravin stejné marketingové metody jako jsou akce řetězců. Ale, že by to mohlo dojít až na úroveň spolupráce si mi nezdálo být reálné. (ani v nejdivočejších snech) Teď si jen počkat co z toho bude.
VB
Nebude (opět) nic, založí se jen další zbytečná asociace, kde bude pracovat minimálně 100 státních úředníků placených z našich daní. Dokud řetězce nebudou mít např, nižší DPH na české výrobky nemají důvod nějak zásadně propagovat naše výrobky. Taky je otázka co je český výrobce a jakou kvalitu produkuje. Třeba Opavia není česká a konzumovat se její výrobky nedají. Naproti tomu slovenská Sedita, to je naprosto opačný případ. Pokud bych si měl jako občan zvolit, nepodpořil bych podobné aktivity ani jednou korunou. Ovšem u vesla je levice, tak se večer v Událostech opět dozvíme komu Babiš přisypal dalších pár milionů, nebo miliard.
Třeba Opavia není česká a konzumovat se její výrobky nedají. Naproti tomu slovenská Sedita, to je naprosto opačný případ.
Za to si ale muzeme sami, ze jsme prodali puvodni Opavii "strategickemu partneru" nebo jak se to tehdy nazyvalo, kteremu slo jen o to jak zlikvidovat (v te dobe) levnejsi konkurenci. Ano, ty oplatky jsou neskutecne hnusne, vse jen preslazena chemicka hmota. Dokonce se pamatuji ze v jedne dobe byla ve stejnem obalu stara a "nova" varianta a dalo se to rozlisit jen podle data spotreby. Clovek nemusel byt gurman aby poznal ten obrovsky rozdil. K tomu stale neuveritelne zdrazuji, coz muze byt opet ale jen zvysujici se marze nenazranych hypermarketu.
Kupuji uz jen Seditu nebo zahranicni italske v malych specializovanych prodejnach. Cenove jsou stejne jak dnesni predrazena Opavia, chutove ovsem uplne jinde.
Lze jste vratit puvodni Opavii ?