Názory k článku Obchody nabízejí více dopékaného pečiva

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 2. 2017 12:20

    XIII (neregistrovaný)

    "To je dáno prostě tím, že i náklady na jeho výrobu, především ty energetické, jsou vyšší." - tak proč s tím prodejci vůbec začali, když je to vyjde dráž?
    Pamatuju si dopékaný kauflandí chleba z počátku nultých let - to, že je dopékaný, se poznalo tak, že byl vevnitř někdy polosyrový. Asi podle toho, co tam zrovna bylo za směnu. Tam se o nějakém lepším kulinárním zážitku nedalo mluvit, byla to prachsprostá oyebávka zákazníka a evidentně se to kauflandům vyplatilo, jinak by to nedělaly. A přitom ten chleba stál stejně jako každá jiná šumava. Tak jak je to s těmi vyššími náklady? Ano, to dopečení něco stojí, ale na druhou stranu tu máme snížené logistické náklady, nižší vratky a lepší prodejnost "ještě teplého" pekárenského permafrostu. Není to nakonec jen záminka, proč si přirazit nějakou tu korunu k ceně? "Když to lidi kupujou, proč bychom to nezdražili..."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).