Virtuální pobočku už více než rok nabízí RBP zdravotní pojišťovna a nově ji zavedla také Oborová zdravotní pojišťovna (OZP).
Klienti těchto zdravotních pojišťoven, ale i ti, kteří klienty nejsou, avšak o služby pojišťovny mají zájem, se mohou s operátory pojišťovny spojit prostřednictvím videohovoru. Značnou část agendy proto mohou vyřídit na dálku z pohodlí domova a nemusejí chodit na pobočky zdravotních pojišťoven.
Mezi záležitosti, které lze vyřídit, patří například:
- podání Přehledu OSVČ,
- konzultace ohledně vyřízení příspěvků na preventivní programy,
- sjednání cestovního a úrazového pojištění,
- přihlášení novorozence,
- nahlášení změny údajů.
Zdroj: OZP
„Propojení jak s našimi klienty, tak i se zájemci o zdravotní pojištění u OZP prostřednictvím videohovorů je další pohodlnou alternativou k fyzické návštěvě na našich kontaktních místech, která jsou důležitou součástí vztahu pojištěnec – zdravotní pojišťovna,“ uvádí generální ředitel OZP Radovan Kouřil s tím, že virtuální pobočka znamená další cestu pro snadnou, moderní a bezpečnou komunikaci se zdravotní pojišťovnou.
Ten, kdo chce virtuální pobočku OZP navštívit, potřebuje mobilní telefon, tablet, notebook nebo počítač s přístupem k mikrofonu, kameře a internetu.
Následně může kliknou na web virtuální pobočky, kde si zájemce vybere účel návštěvy, čas videohovoru a vepíše své kontaktní údaje. „Po vytvoření rezervace je odeslán zájemci o schůzku ověřovací e-mail a po jeho potvrzení obdrží odkaz pro připojení v daném termínu,“ upozorňuje OZP v tiskové zprávě.
OZP má více než 740 tisíc klientů a je 3. největší zaměstnaneckou pojišťovnou v ČR.