vážený pane, Vaše zkušenost by se dala shrnout do dvou souvětí, proč je to samé opakováno v několika odstavcích?
k tématu.. běžně se setkávám s různými pravidly a mám tu zkušenost, že pokud je prostě ignoruji, často mi personál vyhoví a „vlastní“ pravidlo poruší. Někdy stačí zopakovat svůj požadavek, jindy je obsluha mimořádně nechápavá a pak zvažuji odchod jinam (jak si mám udělat alespoň představu o tom, že obsluha správně interpretuje mé požadavky na jídlo do kuchyně, když mi nerozumí?)
To mi pripomina historku z jedne prazske restaurace pobliz I.P.Pavlova s peknou zahradkou a vyhledem na Prahu. Prisli jsme tam a posadili se na zahradku, kde skoro nikdo nebyl. Zaclo „prset“, zhruba tak 4 kapky za minutu, dest ktereho si temer nevsimnete. Kdyz asi po ctvrt hodine sel kolem nahodou cisnik a chteli jsme si objednat, tak nam sdelil, ze : „V desti na zahradce neobsluhujeme !“ :-))
Obsluha se v nekterych restauracich chova opravdu zvlastne. Nam se s kolegyni stalo, ze jsme zasli na obed do podniku v mnoha ohledech nadprumerneho. Stala se neprijemnost – kolegyne dostala podobne, lec jine jidlo. Chvili si nebyla jista, trochu snedla, a vtom se prihnala servirka s omluvou a nabidkou vymeny. To uz kolegyni prislo zbytecne a jidlo bylo take chutne, tak si ho nechala. Prekvapeni nastalo pri placeni – servirka ji prinutila zaplatit jidlo, ktere ji nedonesla, protoze pry ‚se stejne muselo vyhodit‘. Vzhledem k tomu, ze bylo vyrazne drazsi nez to prinesene, na tom asi par korun vydelala, narozdil od majitele. Nas uz tam od te doby pochopitelne nikdo nevidel.
Pro zvedave – jedna se o restauraci Fama na Kodanske. Mozna to byl jednorazovy exces, ale me to stacilo. Nikdy vice.
Osobne nesnasim koureni, a proto chodim do restaurci, kde se uplne a nebo aspon pres obed nekouri. Kdyz tam ale nekdo zacne kourit, tak je to pro me duvod k odchodu. Naposledy takhle zacala kourit pres obed primo servirka se svoji partickou, kdyz jsem se ji zeptatl, jestli se prave ted nema kourit, tak to jen potvrdila.
Ale proc o tom psat clanek. Tohle je banalita, takovych prohresku delaji cisnici, kuchari i majitele restauraci tuny, proste zmenim lokal a je to… Dobrych restauraci je spousta. A ty spatne zkrachuji, kdyz nebudou mit na najem, ktere jsou na nekterych lokalitach jednoznacne likvidacni, pokud clovek nema plne obsazeno.
Jako další nešvar některých našich restaurací je samoobsluha na zahrádce. Jdete na pivo s kamarádem a místo abyste si povídali nad donešeným pivem, aby jeden z Vás neustále stál frontu na pivo. Přitom pivo je za stejnou cenu jako uvnitř v restauraci. Restaurace Pod košem v Pardubicích má tento nešvar. Pak na Vás kouká výčepní za pultem a kolikrát nemá co dělat. Jak pohodlné pro majitele a taky už do této restaurace nepůjdu.