1. Proč tedy v přikázaní v bibli nezní Nezabiješ, ale zvířata můžeš zabíjet nebo Nezabiješ člověka
2. Zajímalo by mě jak vypadá humánní zabíjení. To je jako „lidské“ zabíjení? A jak vypadá humánní zabití třeba člověka. Je to injekce, elektrické křeslo nebo gilotina?
3. Píšete, že člověk je součástí přírody a i v přírodě samotné se tvorové požírají navzájem. Pokud je tedy chování v souladu se zvířecími pudy nevyhnutelné, proč tedy například nesouložíme každý s každým na ulici?
4. Odpor k požívání mrtvol. Píšete, že vysvětlení zhnusení z komzumace mrtvol je zcela prosté: silné přesvědčení o nevhodnosti požívat maso generuje pocity, včetně silných emocionálních reakci, které tomuto názoru odpovídají.Věřím, že jednou se podaří všechny tyto emocionální bariéry překonat a s chutí se zakousneme třeba do lidské kýty. Například těla mladých obětí nehod je přece škoda nevyužít.
Proč tedy v přikázaní v bibli nezní Nezabiješ, ale zvířata můžeš zabíjet nebo Nezabiješ člověka
Protože ten, kdo knihu napsal, tam napsal tohle. Kdyby tam napsal "nos růžovou sukýnku", tak nebudou žádní transvestiti.
Viz: http://www.henryho-prdel.net/
2. Zajímalo by mě jak vypadá humánní zabíjení. To je jako „lidské“ zabíjení? A jak vypadá humánní zabití třeba člověka. Je to injekce, elektrické křeslo nebo gilotina?
Obecně je to samozřejmě nesmysl a nápad různých pseudohumanistů.
3. Píšete, že člověk je součástí přírody a i v přírodě samotné se tvorové požírají navzájem. Pokud je tedy chování v souladu se zvířecími pudy nevyhnutelné, proč tedy například nesouložíme každý s každým na ulici?
Protože jsme se vyvinuli z té větve primátů, pro kterou je důležité vlastnictví (zdrojů, samic,...) a péče o vlastní genetický kód, nikoliv o kód celého společenství. Proto jsme, jací jsme (násilní). V prostředí, ze kterého pocházíme (savany) bylo toto chování úspěšnější.
Možná bychom souložili, kdyby naši předkové byli podobní šimpanzům bonobo (pro které je přirozeným prostředím prales). Je dost dobře možné, že lidská společnost by žila v mnohem větší harmonii (viz srovnání společenství šimpanzů obecných a šimpanzů bonobo). My se svým chováním podobáme spíše těm šimpanzům obecným.
4. Odpor k požívání mrtvol. Píšete, že vysvětlení zhnusení z komzumace mrtvol je zcela prosté: silné přesvědčení o nevhodnosti požívat maso generuje pocity, včetně silných emocionálních reakci, které tomuto názoru odpovídají.Věřím, že jednou se podaří všechny tyto emocionální bariéry překonat a s chutí se zakousneme třeba do lidské kýty. Například těla mladých obětí nehod je přece škoda nevyužít
Člověk je obzvláště nevhodný ke konzumaci. Vzhledem k vysokému věku, kterého se dožívá, se v jeho těle nahromadí vysoké množství škodlivin. Dále je tu riziko přenosu různých chorob, zejména těch, napadajících mozek.
1) V Bibli bylo i psano co se ma jist a maso tam rozhodne nebylo. To tam pridali az Rimane znami svym hodovanim. Potrebovali to mit jen oficialne schvalene :-) Jinak co se jedlo v raji? ;-)
2) Humanni zabijeni je blabol, ale jde provest rychle zabiti bez zbytecneho utrpeni. Otazka je, jestli zlocinec zrovna tohle zaslouzi.
3) Spise se jedna jen o tabu zapadni civilizace. V Cine je napr. kmen, ktery provozuje tzv. dochazkove manzelstvi. Zena spi a ma deti s vice muzi z vesnice, ale vse tam funguje dobre, jak rozdeleni penez, tak vychova deti a i zivot je poklidnejsi. V Africe nebo mezi Araby je napr. mozna i bigamie, stejne tak jako u Amishu v USA.
4) Ale nepovidejte? Tak se podivejte v cem vsem dostavate tohle ;-) - Jednou z nejpodivnějších z povolených potravinových přísad je L-cystein(E920). Najdete jej v leckterém pečivu a chlebu, protože se často používá jako prostředek zlepšující těsto. Lze jej získávat z peří, štětin, ale nejčastěji je dnes vyráběn z lidských vlasů. Asie dodává vlasy velmi levně a největší zpracovatelé L-cysteinu pro potravinářský průmysl jsou v Číně. Vlasy pro produkci mohou pocházet z holičství, z nemocnic, z věznic apod.