Názor k článku Otestovali jsme food projekt Nataliri.cz. Byl to průšvih od Mareš - Autorka zrecenzovala službu, kterou od firmy dostala. Potud...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2015 1:15

    Mareš (neregistrovaný)

    Autorka zrecenzovala službu, kterou od firmy dostala. Potud v pořádku. Mně by stačily i ty fotky.

    Říkáte oxidace, ok, beru, ale tristní je, že se dodavatel té oxidaci ani nesnaží zabránit. Když se podíváte, do jakého kvanta igelitu je každá ta surovina zabalená, mohly by být přinejmenším vakuované. Ale nejsou, dokonce jsou zabalené do dírkovaného plastu, aby oschly a zvadly co nejdůkladněji.

    Ty brambory jsou evidentně nemocné a nemocné musely být už v době, kdy je dodavatel balil. Zrovna tak to zelí muselo být zvadlé už v době, kdy ho porcovali, protože normální zdravé a dobře ukrojené zelí drží pohromadě a nerozpadá se, jako by ho žvýkala kráva. Často mi v lednici zbyde půlka hlávky a ani po týdnu nevypadá takhle šíleně. A to ho do ničeho nebalím, jen ho položím uříznutou stranou na talíř. To černé snad ani není normální zasychání, ale hniloba.

    I ty proslulé "polévkové balíčky" v řetězcových regálech se slevami vypadají obvykle líp než tohle. Celé to na mě působí dojmem zeleniny, kterou vybrali z kontejneru za supermarketem. Což bude patrně ten byznysový koncept, díky kterému jim k dosažení bodu zvratu stačí tři objednávky denně. Kolik objednávek stačí klientovi k dosažení bodu zvracení, to je asi taky zřejmé. :P

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).