Jezdit s vlakem se v posledních měsících velmi podobá loterii. Záleží totiž hodně na štěstí a náhodě, zda vlak vůbec přijede včas a zda bude mít správné vagóny.
České dráhy jsou plné překvapení a s cestujícími od nového grafikonu začaly hrát novou hru. Tato hra však není pro každého, proto se nejprve otestujte, zda jste vhodnými zákazníky Českých drah. Než si koupíte jejich jízdenku, nejprve si položte tyto otázky:
Bude vám vadit
- když vlak bude mít na odjezdu zpoždění?
- když vlak bude mít zpoždění i na příjezdu do cílové stanice?
- že máte koupenou místenku, ale vůz uvedený na místence není řazen?
- že vám dráhy předem neřeknou, zda vlak vůbec pojede a jaké vozy poveze?
- že máte koupenou jízdenku s místenkou na 1. třídu, ale ta opakovaně ve vlaku chybí?
- že vás ani drážní rozhlas neupozorní na chybějící vozy ve vlaku, do nichž máte jízdenku s místenkou?
- že průvodčí ve vlaku vás s klidem nasměruje do přední či zadní části vlaku, kde má být vůz dle vaší jízdenky s místenkou, ale on tam fyzicky není?
- že sice můžete denně psát stížnosti, ale řešení nenastane?
- že přípojné spoje na váš jinak přípojný vlak nepočkají a budete čekat hodinu až dvě (i více) před uzavřenou čekárnou?
- když vůz nebude topit anebo bude přetopený a teplotu nebude možné regulovat?
Pokud na všechny tyto otázky odpovíte NE, blahopřeji vám! Jste ideálním zákazníkem nebo zákaznicí Českých drah. V opačném případě se poohlédněte po jiném způsobu dopravy.
Přečtěte si zkušenosti dlouholetého a pravidelného zákazníka Českých drah. Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz, říká: JEZDIT S VLAKY ČESKÝCH DRAH JE JAKO LOTERIE. NIKDY NEVÍTE, CO PŘIJEDE. Hakuna matata. Není kam spěchat…