Vlákno názorů k článku Ovoce a zelenina: největší podrazy na zákazníky od monika - Nakupuji tímto způsobem: 1/ Rajské - pokud nevoní, nekupuji 2/...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2014 21:35

    monika (neregistrovaný)

    Nakupuji tímto způsobem:
    1/ Rajské - pokud nevoní, nekupuji
    2/ Salátová okurka - nesmí být na koncích změklá. Na pohmat je lepší tvrdší, hezká zelená (sytá) barva
    3/ Pomeranče, citróny, mandarinky - musí to mít barvu, povrch tvrdší.
    4/ Saláty - koupit a hned spotřebovat. Pokud je balený ve folii, důkladně prohlédnout, zda není nahnilý
    5/ Jablko nevoní - nekupovat
    6/ Hroznové víno - musí být na omak tvrdé a mít sytou barvu (Jinak je to sladké bláto.
    7/ Papriky - na pohled české, kupuji. V zimě červené (španělské) atd.

    A tak bychom mohli pokračovat u čehokoliv. Snažím se kupovat pouze sezónní věci, triky řetězců jsou nejen hrozivé, ale i trochu hloupé.

    Např. omývají suroviny než je vystaví v obchodě. A to vám začne hnít, rychlostí blesku. Prostě a jasně, co nevoní daným typem ovoce/zeleniny -spíše cítíte sklepní zápach. To si nekupujte. Také dávají čerstvejší bedýnky dospod, aj.

  • 15. 8. 2014 0:23

    P2010 (neregistrovaný)

    Otazka je, proc takove obstrukce nemusite delat pri nakupech v zahranici.

  • 24. 8. 2014 8:40

    Petr (neregistrovaný)

    V zahraničí (směrem na západ) by si to obchodník většinou nedovolil, protože tam jsou i zaměstnanci hrdí na firmu kde pracují a bylo by to pod jejich úroveň. Druhý aspekt je ten, že u nás je hodně zákazníků, kteří si sami sebe neváží a nakoupí to jen proto, že je to levné.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).