Podobně jako u článků o zákazů dětí v kavárnách, mě baví jak se chodí do kavárny pracovat.
Kdyby všichni "pracovali" v kavárně (a teď nemyslím zaměstnance kavárny samotné), tak nevím co budeme jíst, pít, kde bydlet, čím jezdit, v čem chodit .....
Práce, kterou si donesu a odnesu v sčotu do kavárny, je asi opravdu neskutečně potřebná.
Pamatuji na epizodu Simpsons, kde se pod mostem za krize jako první sešli bytoví designéři a svatební poradci :)
Notebookáře vídávám spíše sporadicky a nevadí mi. Pokud ovšem měla majitelka opravdu takový problém, tak tohle řešení chápu a schvaluji.
Víc mi vadí jedincí, kteří si do podobných podniků chodí vyřizovat telefonní hovory. Sedne, vytáhne mobil a začne do toho řvát jak na lesy. Poklidná atmosféra podniku je rázem v prdeli. Přesně v tenhle okamžik mě vždy zamrzí, že u nás nejsou legální rušičky mobilního signálu. Určitě bych taková místa preferoval.
Docela by mě zajímalo, jak by sis to představoval technicky. Neříkám, že to je neřešitelné, ale lidi obtěžuje i obyčejný captive portál a ty jim chceš dělat individuální přístupy na WiFi, nebo nějak párovat jejich zařízení s účtem stolu. Lidi naštveš, servírku vytížíš hovadinami, kterém ani nerozumí a sytém bude ve srovnání se stávajícím routrem za pětikilo výrazně dražší. Ještě by si mohl začít zamykat WC a klíč půjčovat co tři piva, ať ti tam lidi necourají moc často.
No jasne..a uplne nejlepsi by bylo, kdyby vstup do podniku by byl vyresen placenim predem..treba za litr...pak by mohli host hned i na ten zachod.
K veci.
Ze kavarny provozuji slunickari a lidickove a multi-kulti zver je ostatne videt v kazde z ni.
Ze majitelka zminene kavarny prohledla ten nesmysl zalibit se vsem je logicke...zvlast pri dvaceti zidlich.Proste neuzivi sama sebe. Natoz aby mohla rozdavat.
Je to hezka analogie s poslednimi zpravami z evrposkych zemi, kdy si i ti nejvetsi multi-kulti primitivovove zacinaji uvedomovat, ze neuzivi tolik parazitu.