"Já sám když dělám nákup, obejdu hned několik obchodů, stojí to čas, ale výsledek je nepopsatelný."
A já si myslím, že výsledek je popsatelný velmi dobře. Lze spočítat, kolik je to ztraceného času. Člověk je z tahání tašek po dlažbě unavený, nohy bolí. Anebo lze popsat, koli člověk ujel kilometrů a co ho to stálo.
To já, kdyby bylo v té velké samoobsluze zboží běžné spotřeby běžně k dostání ve slušné kvalitě, a za přiměřenou cenu, tak nakoupím nakoupím na jednom místě. Jenže uzeniny nemají nikde, docela slušné pečivo mají ve Špáru a Globusu, ale vůbec nemají v Tesku...
A co se týče těch chlazených vitrín v USA, tak je to pitomost a past na hloupé kavky.
Protože pivo zkazí při skladování a dopravě v horku a na slunci. Chlazená vitrína už ničemu nepomůže, a nechlazená za pokojové teploty a bez denního světla ničemu neublíží.
Spíše ta chlazená maličko uškodí, protože pro pivo je špatné měnit teploty. Ve skladu je teplo, ve vitríně chlad, v autě po cestě teplo, přijedou, dají to do teplé komory, či do ledničky...
Navíc je to i neekologické. Zbytečně to chladit a udržovat ve vitríně na jiné teplotě.
Nav