Tak pravda muze byt na obou stranach. Velky problem dTestu je to, ze neuvadi, kolik vyrobku testuje - takze klidne mohl otestovat jedno spatne skladovane pivo a vysledek pak muze byt diametralne odlisny od vzorku, ktery si uchovavaji Svijany. Problem je, ze v takovem pripade problem prodejce pada na hlavu vyrobce a dTestu je uplne jedno, ze tim poskozuje jeho jmeno - oni to prece otestovali a tak to vyslo. Testy v dTestu si sice se zajmem prectu, ale neberu je ani omylem jako bernou minci - prave pro neznamy pocet testovanych vzorku. Vubec mi vadi ta chaba informovanost o statisticke metodice z jejich strany - treba procenta poruchovosti znacek vyvozuji z emailove ankety a taji pocet respondentu - tomu rikam vypovedni hodnota! Takze prestoze verim vysledku jejich testu, je v tom neco dost shnileho a jsem rad, ze na to tenhle pripad nahlas upozornil.