Názor k článku Potravinářská komora zpochybnila kvalitu kohoutkové vody od JV - Nejde samozřejmě o nic jiného než o špinavé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 7. 2013 8:30

    JV (neregistrovaný)

    Nejde samozřejmě o nic jiného než o špinavé PR potravinářských výrobců, za kterým stojí komunikační agentury se svými řadami studovaných a zkouřených kreativců.

    Poprvé to tuším spustili v USA. Moc se mi líbilo tohle reaktivní video:

    http://www.youtube.com/watch?v=HCkmY3YOxCw

    Již před 4-5 lety prosákly mezi odbornou nezávislou veřejnost zjevné snahy potravinářských výrobců o trvalé a systematické mediální "prasení" kohoutkové vody. Kazí totiž byznys "šmejdům" nebo jak jsou dnes piopulárně nazýváni ti, kteří si podobné označení zaslouží.

    Dozvědel jsem se tenkrát návrhy několik reklamních kampaní proti kohoutkové vodě a bylo mi z těch "top-motivů" úplně špatně. Domníval jsem se, že mnohé, byly tak idiotské, že nikdy nebyly objednatelem potvrzeny a realizovány, až mi naši studenti při přednáškách uváděli opak, že se s tím už někde v médiích setkali. Uvedu zde pouze jeden návrh nějakého reklamního vypitce, který zaplatil nějaký šmejd.

    KOZATÍ PRODEJCI KAPŘÍKŮ

    Nějakou náhodou se zjistí, že předvánočním prodejcům kapříků (hochům s pěknou vazbou) rosotou 1 (2?) nadra. Média se začnou zabývat příběhem kozatých kluků a jako náhodou se zjistí, že to asi bude tím, jak si pořád máchají ruce ve vodě (kohoutkové vodě), ze které jim do těla prostupují - co jiného než ženské pohlavní hormony estrogeny. - Chcete být kozatým klukem? No tak si pijte kohoutkovou vodu!

    Dle mého názoru je tohle už trestný čin a nikoliv pouze nelegální skrytá a klamavá reklama.

    Nicméně se mi líbí tady tahle diskuse, ve které už zase vidím nejméně tři reklamní agenty, jak nám tady simulují nezávislé názory čtenářů na obsah článku.
    Věřím, že už je vidíte také...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).