Existuje nepochybně určité % výrobků (doplňků stravy apod.) na našem trhu, které svým uživatelům nesporně pomáhají. Část z právě této části (avšak nemalá) je však stále nositelem pouhého placebo efektu. Zbytek poté příznivý účinek opravdu má (tedy vlastní objektivní příznivý účinek).
Nevidím nic špatného na tom, pokud někdo vyrábí "přesličku" s tím, že tohle je extrakt s přesličky a ať si jej koupí ten, co chce přesličku použít a sám ví proč.
Vidím však něco špatného na tom, pokud někdo vyrábí "přesličku" s tím, že to je extrakt s přesličky a ať si jej koupí ten, kdo si chce zlepšit kůži na nohou.
Ti co VĚDÍ nepotřebují reklamu, a ti co NEVĚDÍ ty by vědecky neprokázané informace v reklamě neměly ovlivňovat.
Vaše stanovisko se mi jeví, jako by vycházelo z toho, že ti co VĚDÍ to zjistili z reklamy, poté to zkusili, a NYNÍ UŽ OPRAVDU VĚDÍ že je to OK. A pro ty jsou tyhle výrobky.
Tento systém však vytváří většinu těch, kteří to také ZJISTILI Z REKLAMY, ZKUSILI A NYNÍ UŽ VĚDÍ, ŽE TO JE NA H.... A POUZE VYHODILI SVÉ PENÍZE.
Řekněte mi, kdo je v tomto systému poté vlastně ten blbec, jak uvádíte? Nebo jsou snad všichni spotřebitelé v tomto systému v pohodě a OK.?