zrejme nebudete obchodnik a jste timto druhem podnikani nepoliben, proto vam jen nastim jak to funguje.
jelikoz jeden z klientu je "samoska" (ne retezec) s potravinami o rocnim obratu cca 70M je to myslim vypovidajici vzorek.
zbozi se do akce nedava kvuli vysokoobratkovosti tohoto zbozi a naslednem sice marginalnim zisku, ale z velkeho mnozstvi, nybrz proto, ze privede zakaznika do prodejny. v teto je pak umisteno tak abyste nakoupil mimo mleka v akci za 11kc i syr za 25kc nebo rajcata za 50kc, na kterych je marze pokryvajici tu nulovou na mleku. az pujdete priste zase pro rajcata v akci za 30kc tak uz mleko bude za 16kc aby dokrylo ztratu z rajcat.
bezne se zbozi v akci proda v prumeru 4-5x vice a proto je nutne jeho rezii pokryt (ano ikdyz prodavam bez ztraty, tak zbozi na prodejne ma svoje naklady jako chlazeni, sklad, kontrola, distribuce, nestoji tam zadarmo jak si mnozi mysli).
pak uz vam marze/rabat 40-50% na neakcnim zbozi nebude pripadat jako desnej vejvar, ale nutna realita abyste mohl fungovat a dal firmu rozvijet. obcas kdyz tu ctu chytrosti p2010 jak draze se tu prodava, tak se divim, ze uz davno nema svoji prodejnu aby ukazal jak bude prosperovat.