Názor k článku Potraviny v akci: Ve slevě byla nejčastěji Coca-Cola od xf - Zkrátka, v průměru akční a neakční je marže...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2013 10:14

    xf (neregistrovaný)

    Zkrátka, v průměru akční a neakční je marže 20-25%.

    Nevýhody:
    - Obchodník s tím má více práce, tudíž větší náklady, tudíž menší zisk.
    - Zákazník je naštvaný, když vidí slevy 50%, protože má pocit, že ho obchodník běžnou cenou okrádá. (A on to není jen pocit, protože zákazníka nezajímá, jestli obchodník má vyšší zisk, nebo vysokou marži promrhal nesmyslnými náklady. Obchodník mu ty peníze opravdu z kapsy vytáhl - přistoupil-li na neakční ceny.)
    - Výrobce je naštvaný, když dodává pod výrobními náklady, má pocit, že ho obchodník okrádá.
    - Zákazník nemůže jen tak přijít a nakoupit, ale musí držet v hlavě ceny, a nakupovat do zásoby, shánět, plánovat, kombinovat.

    Výhody:
    - Žádné.

    A teď mi prosím pověz, proč to ty chytré hlavy dělají. Tedy kromě toho, že "to tak dělají všichni".

    "...distribuce, nestoji tam zadarmo jak si mnozi mysli)."
    A také nám prosím pověz, jak jsi na tohle přišel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).