Názor k článku Případ zaměněného salátu aneb 5 metod, jak okrást zákazníka od aaaaaaaaaaaaaaaaa - -co nemá uvedenou cenu tak nebrat -zvláště položky bez...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2013 7:50

    aaaaaaaaaaaaaaaaa (neregistrovaný)

    -co nemá uvedenou cenu tak nebrat
    -zvláště položky bez kódu se snažit kontrolovat u kasy
    -kontrola lístku hned za kasou (měsíční úspora tak 100-500 Kč)
    -zboží které se tváří jako v akci (jen žlutá z dalších 5 limonád) a nakonec není mi musí stornovat a nechám ho u kasy
    No a po všech těch zkušenostech souhlasím s tetou v článku, když náhodou najdu opačnou chybu, tedy, že mi něco napočítali levněji - rozhodně to nejdu reklamovat bo mě okradli jindy když jsem náhodou nestihl kontrolovat lístek nebo něco přehlédl.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).