Názor k článku Případ zaměněného salátu aneb 5 metod, jak okrást zákazníka od sarkezy - ono je to moc hezké, urážet a osočovat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2013 22:27

    sarkezy (neregistrovaný)

    ono je to moc hezké, urážet a osočovat prodavačky, ale zkusoili jste si to? Pamatovat si desítky kódů a vzhledů a pak stačí, aby pečivo bylo jen malinko víc upečené a poznat rozdíly je docela těžké. A s billa kartou - těžko můžeme dávat cedule přes celý regál. A ostatně, kolikrát mám pocit, že i tak by jí lidi ignorovali - leda by je fackovala, číst přeci nebudou. A že je tam víc zboží a cen? No a? Já se rozhodla pro tu nejnižší, i když je na opačném konci, tak co si to dovolujete mi to za ní nedat, že?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).