Názor k článku Případ zaměněného salátu aneb 5 metod, jak okrást zákazníka od P2010 - Zajimave je, ze v zahranici pokladni rozezna i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 2. 2013 12:05

    P2010 (neregistrovaný)

    Zajimave je, ze v zahranici pokladni rozezna i jednotlive druhy ovoce a zeleniny. U nas (Billa) musite tuto praci delat sam jako zakaznik (zbozi zvazit a oznacit spravnym kodem) a jeste si za to priplatite.

    Ohledne "slev" s Billa kartou si za to mohou opet sami. Pokud by zde bylo zbozi vetsinu casu prodavano za normalni nepredrazene ceny, nemusi lide stale lovit ve "slevach", ktere ve skutecnosti jen priblizuji ceny na uroven beznych cen v zahranici bez slev.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).