Názor k článku Případ zaměněného salátu aneb 5 metod, jak okrást zákazníka od Hanz - něco takového se mi stalo, když jsem tam...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 3. 2013 9:30

    Hanz (neregistrovaný)

    něco takového se mi stalo, když jsem tam kupoval nějaké doplňky na kolo - na pokladně jsem zaplatil mnohem víc, než kolik bylo na regálu přesně s tím konkrétním zbožím.

    Zjistil jsem to po kontrole za pokladnou, tak jsem se hned obrátil na informace. Byli slušní, nic na mne nezkoušeli a poslali tam se mnou rollera, který zjistil to, co já tvrdil od počátku. Na informacích mi pak vrátili rozdíl v ceně. Jako úmysl jsem to nebral, ale pozor si dávám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).