Názor k článku Případ zaměněného salátu aneb 5 metod, jak okrást zákazníka od Karin - Prodavačka si přece ty kódy pamatovat nemusí, má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2013 9:52

    Karin

    Prodavačka si přece ty kódy pamatovat nemusí, má přece při ruce seznam. A že by měla rozpoznat jednotlivé druhy zboží, to bych jaksi u prodavačky považovala za samozřejmost. Kdo jiný by měl to zboží znát? :) Já si kolikrát koupím nějaké pečivo čistě proto, že se mi líbí a vypadá lákavě, a ani nemám chuť pátrat po tom, která cenovka k němu patří a jak se to pečivo jmenuje, protože tu informaci prostě nepotřebuju. Spoléhám na to, že prodavačka ví, co prodává. Kdo jiný by to měl vědět? :) Prodavačka tam přece není jen od toho, aby protahovala zboží pokladnou, to by tam mohli posadit cvičené opice. Prodavačka musí používat hlavu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).