Názor k článku Kupujete výrobky se značkou obchodních řetězců? od . - Takhle bych tu logiku neviděl, naopak bych si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 3. 2012 15:32

    . (neregistrovaný)

    Takhle bych tu logiku neviděl, naopak bych si dokázal představit, že díky skrytí za privátní značku řetězec uplatní velké úspory z rozsahu a z marketingu a tudíž stejnou kvalitu nabídne za nižší cenu.

    V praxi to bohužel funguje tak, že až na skutečné výjimky je drtivá většina privátních značek, a to včetně Tesco Finest, Albert Excellent a podobně rádoby luxusně a našizeně se tvářícími, neskutečný brak, kde složení je lepší ani nečíst, aby se člověk nepoblil. A to ještě může doufat v to, že výrobek opravdu obsahuje to, co je ve složení napsáno, protože vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo ve skutečnosti ještě víc šizené, než praví etiketa.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).