Létám často s ČSA a i když proti nim výhrady mám, tak mi nedělá problém požádat každou čtvrthodinu o pití. A soudě dle reakcí letušek, to není problém ani pro ně.
Ale souhlasím, že společnost by mohla investovat jednou za rok 50t Kč na proškolení všech letušek (vč. mužské části). Něco jako školení řidičů. Pokud se tak děje, tak bych vyměnil školitele.
Vy jste nejakej chytrej pane, my jsme tam hlavne kvuli bezpecnosti behem letu, a ne proto abychom kolem takovych dementu jako vy skakali dehem celeho letu, v csa si zvonite kazdou ctvrthodinu o piti, to musite byt u posadky za pekneho dementa, jelikoz u low cost spolecnosti by jste mohl zvonit do aleluja a ten kelimek vody by Vas stal cca 2€ :) Ono je prokazano ze nejhorsi cestujici jsou Cesi, kdyby byli k jidlu i kridla, tak by byli schopni je sezrat. Steward Ales
Mozna by jste si mel/a uvedomit ze jste tam v prvni rade pro zakaznika ktery si Vase sluzby zaplatil a srovnavat se s low cost neni to pod uroven klasicke letecke spolecnosti (CSA se alespon tak prezentuje)? A jak jsem si procital pozadavky zamestnavatelu na pozici letusky/stewarda tak nic vyjmecneho krom znalosti anglickeho a alespon jednoho dalsiho jazyka jsem nenasel.
Mozna by jste si mel uvedomit ze jste tam v prvni rade pro zakaznika ktery si Vase sluzby zaplatil a srovnavat se s low cost neni to pod uroven klasicke letecke spolecnosti (CSA se alespon tak prezentuje)? A jak jsem si procital pozadavky zamestnavatelu na pozici letusky/stewarda tak nic vyjmecneho krom znalosti anglickeho a alespon jednoho dalsiho jazyka jsem nenasel. Uroven vyjadrovani hodne vypovida o urovni pisatele patri ke slusnemu chovani nenadavad druhym do debilu.
Pokud jste opravdu steward a ne jen provokatér, tak se zkuste podívat do pracovní smlouvy a interních směrnic, co je náplní vaší práce.
Z jakého důvěryhodného zdroje čerpáte informaci, že jsou Češi nejhorší cestující? JPP? A nejhorší znamená co? Že nedržím hubu a krok, že se neklepu v tichosti jak slepice dokud se neotevřou dveře, že si nenechám sr*t od nervního stewarda na hlavu atd.?
Pokud jste opravdu steward, tak by nějaké to školení potřeboval i váš nadřízený, aby si dokázal udržet pořádek ve svých lidech.
České aerolinie se distancují od způsobu komunikace účastníka diskuse vystupujícího pod jménem „Steward Ales“. Jeho vystupování poškozuje reputaci profese palubních průvodčích všech leteckých společností a neslučuje se s dobrými mravy. Emotivní slova nemají místo ve věcné a slušné diskusi. Je navíc možné, že jak jméno diskutujícího, tak jeho profesní příslušnost je pouze smyšlená.
Na závěr jen krátce k nápojům na palubách letadel Českých aerolinií: společnost vždy nabízela na palubě občerstvení zdarma. Na jaře tohoto roku množství bezplatných nápojů rozšířila a zpestřila tak, aby byl komfort cestujících ještě více posílen.
Dan Šabík
České aerolinie
Mel jsem moznost si zalitat ted v zari
- Swiss 2x
- Delta 2x
- KLM 1x
- CSA 1x
Hadejte kde byly nejhorsi sluzby?
Nohuzel CSA.
Mnozstvi napoju bylo ok, nebyl problem si pozadat o dalsi a dostat jej vcetne usmevu.
Problem byl v chovani - opakovane jsem videl jak jedna z letusek vrazi do loktu lidi v ulicce a vubec se jim neomlouva! To by se nikde jinde nestalo. Vrazit do nekoho to se samozrejme deje, ale lide se vzdy slusne omluvi.
Tataz letuska pak na druhou neco volala pres pul letadla ve smylu ze uz nas ma hotove at ji jde pomoct. To je prece zakladni neslusnost - mluvit o nekom v treti osobe v jeho pritomnosti!
"Tady jsem jim uz dala napit..." takhle se zachazi pouze se zviraty, nikoliv s lidmi.