"Když ono je to tak výhodné, protože je to na splátky..." - to jsem opravdu slyšel na moji výtku, proč kupuje tak předražený krám ("jejich super" vysavač za 30 tisíc byl k sehnání v normálním obchodě za necelých 8 tisíc Kč - tentýž). Pak se nelze divit, že takovému "obchodu" se stále daří. Ti lidé mohou nadávat jen sami sobě za svoji blbost. Ale stejně tam zase pojedou, protože "autobus zadarmo a jídlo za pár korun a výhodný nákup za výhodné splátky".
Nám, vzdělaným lidem ve věku 30+ je tenhle článek k ničemu, protože my na takové akce nejezdíme a ty krámy nekupujeme. Tuhle osvětu potřebují lidi ve věku 60+, ale hlavně 70+, ktěrí jsou osamělí a mají tendence mnohem rychleji podlehnout pocitu, že se jim někdo venuje, že se o ně někdo stará. Já jsem se svou babčou už 2x vracel nějaké věci. Jednou zázračnou madraci, minulý rok švédský vysavač. Malým písmem tam bylo napsáno, že po použití vysavače není dokonale čistý a nejde ho vrátit. Samozřejmě, jako prvý ho použila ženská, která ho předvedla. A navíc rozhodčí doložka. Volal jsem jí ještě v den prodeje, byla ve městě, vynadal do příživnic, odmítla ho převzít, že to může jenom šéf, volal jsem jejímu nadřízenému, vyhrožoval mu špatnou reklamou v místních novinách. Pro vysavač si nakonec přišel a byl klid. Jsou buď náborové akce s výletem, nebo přijdou k vám domů a okradou vás o 4 hodiny vykládáním o výrobku, svém životě, budou vám chválit vkus při výběru nábytku atď, prostě z vás udělají člověka, který má právo na kvalitní výrobek za 10 násobek běžné ceny, babča byla úplně zmanipulovaná, chthěla doplatit ten vysavač, že jí je trapné ho vracet, telefonovat, vyprošovat... To musí udělat jedině její do ruda vytočenej vnuk.