Dobrý den, děkuji, podněty od čtenářů sledujeme a snažíme se jimi zabývat v článcích. Ostatně před časem právě takto vznikla série textů na téma druhé "preventivní" prohlídky, kterou někteří zubaři odmítají dělat, přestože nám všechny autority potvrdily, že na ni pacient má nárok.
https://www.vitalia.cz/clanky/na-druhou-zubni-prohlidku-mate-narok-co-delat-kdyz-ji-lekar-nechce-provest/
https://www.vitalia.cz/clanky/cast-pacientu-prijde-o-druhou-preventivni-prohlidku-u-zubare/
https://www.vitalia.cz/clanky/novinka-u-zubaru-vyvolava-zmatky-prijdeme-od-ledna-o-bezplatnou-prohlidku/
Směrem k zubařům jsme již zpracovali řadu kritických materiálů, na druhou stranu ne vždy je chyba na straně lékařů či zdravotního systému. Domnívám se, že i stížnosti pacientů jsou potřeba, je nutné se ozvat. Děkujeme za náměty, podíváme se na to. LK, Vitalia.cz