Dobrý den, také chodím do moderní ordinace. Přestože má smlouvy se zdravotními pojišťovnami, při registraci jsem musela podepsat souhlas s tím, že neposkytují zákroky tzv. na pojišťovnu a nebudu je vyžadovat. Při preventivní prohlídce mě doktorka vybízela, abych si naplánovala postupně u několika zubů předělání endodoncie (to je několik tisíc za každý zub podle počtu kanálků), preventivně, aby nezačaly zlobit, k čemuž ale asi nemusí dojít. Varovala mě, že pro akutní péči pak nemají termíny, teď objednávají na říjen.
helenapencikova
Zdravím, to je přesné. Nechtěla jsem nadstandard, pročež najednou nic nebylo akutní, jak mě přesvědčovali den předtím, a standardní péči na pojišťovnu poskytnout nemůžou: např. amalgámovou plombu, protože neobjednávají amalgám ani s ním nepracují.
Podle mně jde ze strany zubařů o diskriminaci zdravotních pojištěnců, kteří žádají pojišťovnou plně hrazenou péči. Pěkný den a pevné nervy!