Také tak nějak nechápu, na co si majitel restaurace stěžuje. Podmínky se mu nelíbí, ale přesto se stůj co stůj chce účastnit?
Však může zvolit jinou formu propagace - konkrétně u restaurací mě udivuje, jak málo využívají lokální inzerce - např. plakátovací a jiné inzertní plochy v okolí restaurace, letáky do schránek, flash SMS z nejbližší BTSky (několikrát mě takhle přišlo upozornění když jsem šel kolem obchodu s oblečením, že tam mají zrovna slevu). Přitom právě lidé bydlící nejblíže restaurace by se měli nejvíce vracet (a tedy i nejvíce vyplatit). To by musela být skutečně "extra spešl" restaurace, aby tam někdo pravidelně jezdil přes půl města, nebo dokonce z jiného.
Lokální inzerti používají ve větší míře snad jen asijské restaurace (a pak mají i několik týdnů až měsíců akci, že mají drobnou slevu při předložení letáčku při placení) - pro restauraci je totiž nejhorší varianta, když je prázdná, lidé nějak podvědomě mají tendenci se takové restauraci vyhnout a raději půjdou do jiné, proto se tihle Vietnamci/Číňani snaží restauraci co nejrychleji zaplnit, lidi se tam pak naučí postupně chodit tak nějak sami.
Stejně tak bonus může mít i jinou formu než jen 1 + 1 jídlo zdarma (což považuji za příliš velký extrém, který spíše upozorní na nadsazené ceny v restauraci a celkem spolehlivě tím odradí ty, kteří by rádi zašli sami). Mě osobně třeba vadí naprosto přetažené ceny nápojů, zejména nealko. Mnohem víc odcením tzv. bezednou skleničku (u nás vím jen o KFC, IKEA a Bejzment), nebo pití k jídlu zdarma, než 30 % slevu na jídlo (které pak kvůli tomu ošidí), ale 40 Kč za 2 dl Coly, kterou koupí v akci v hyper-super na 19,90 za 2 litry :(.