Na mě to dělá dojem, že prostě chtěl zkusit, zda to funguje a celkem autenticky popisuje zkušenosti... Nejprve extrémní tlak prodejkyně Slevomatu, pak mizerný výsledek. Koneckonců proč to nezkusit, asi to nebude vysloveně finančně likvidační, tak proč by to podnikatel neotestoval? Jen holt v tomto případě natvrdo napsal, jak to (ne)dopadlo a co si o tom myslí... Upřímně řečeno z hlediska popisu přínosu věřím spíš majiteli restaurace než Slevomatu, ty teorie o "reklamě a návratnosti" prostě alespoň v ČR moc nefungují, postřehů o tom bylo už až dost.
Na článku mě spíš zarazilo něco jiného a to vrhá špatné světlo spíš na redakci. Je totiž evidentní, že někdo pěkně kecá - buď je tvrzení provozovatele Slevomatu o tom, že na tak vysoké slevě netrvají, jednoznačně lživé, pak by se to jistě s trochou "investigativnosti" dalo ověřit anebo mluví pravdu, pak ale buď kecá majitel restaurace anebo to ukazuje, že si prodejci Slevomatu dělají co chtějí - opět by se asi dalo k pravdě dobrat. Článek by to docela dost pozvedlo... Jenže to už by chtělo trochu opravdové novinařiny, což se u nás bohužel nenosí :-(((