Názor k článku Návštěva nemocnice: Retro exkurze, nebo realita dneška? od Miro - V téměř všech debatách o zdravotnictví mě chybí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 12. 2010 14:15

    Miro (neregistrovaný)

    V téměř všech debatách o zdravotnictví mě chybí jedna věc - zákazník celého systému tj. pacient. Zamysleli jste se páni doktoři nad svým jednáním se svými zákazníky - pacienty. Někdy mám pocit, že jsme pro vás jem materiál, který je nezbytné zpracovat, abyste dostali mzdu. Nesmyslné budíčky v nemocnicích v pět ráno, nedůstojné zacházení, nedostatek komunikace s pacientem, korupce, přeplněné čekárny bez jakéhokoliv časového systému, absolutní absence alespoň minimálního náznaku empatie...... Mám pocit, že je námi pacienty opovrhujete. Říkáte, že odejdete. Obávám se,že s takovými pracovními návyky se moc v tolik opěvované Západní Evropě neuchytíte. Zkuste to možná někde na východě. Závěrem musím konstatovat, že mezi našimi lékaři jsou i moudří lidé, kteří svojí hippokratovu přísahu mají zapsanou hluboko v srdci a je pro ně neotřesitelným principem životního poslání lékaře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).