LIDE, UVEDOMTE SI PROSIM, ZE SUPERMARKET JE MISTO, KTERE NA VAS CHCE MAXIMALNE VYDELAT. PROTO MUSI NAKOUPIT CO NEJLEVNEJI OD VYROBCE, KTERY PRAVE PROTO MUSI SVUJ PRODUKT OSIDIT (V RAMCI URCITYCH SMERNIC), ABY BYL ZAROVEN SCHOPEN DODAT SUPERMARKETU SVUJ PRODUKT A ZAJISTIL SI TAK PRAVIDELNY ODBYT A UDRZET SVOU KONKURENCESCHOPNOST.
A, SUPERMARKET VAM NAHODI NEJVYSSI MOZNOU CENU, PROTOZE CHCE VYDELAT CO NEJVICE. A VYDELA I U TZV AKCNICH CEN, TY JSOU CASTO JEN DALSIM TRIKEM, KDY DOJDE KE SLEVNENI JIZ AUTOMATICKY PREDRAZENEHO SORTIMENTU, VY TO VSAK POCITITE JAKO SANCI NA VYHODNY NAKUP.
B, VYROBCE UDELA VSE PROTO, ABY PRODAL. VY SI OD NEJ NEKOUPITE TISIC BOCHNIKU JAKO SUPERMARKET. POKUD ALE BUDETE PREMYSLET NAD KVALITOU (PROTOZE DO PRAKTIK PRI VYROBE BOCHNIKU ZPRAVIDLA, POKUD NEJSTE PEKARI NEVIDITE) A BUDETE VERIT, ZE TEN DRAZSI JE LEPSI A FIN. SITUACE VAM TO DOVOLI, PAK PUJDETE A KOUPITE SI RADEJI TEN TZV. LEPSI NA KRAME PEKARNY.
PODSTATNE JE, ZE V OBOU PRIPADECH JEDNA STRANA VYDELAVA A DRUHA (KUPUJICI) JE OSIZENA. JEDNOU NA PENEZICH, PODRUHE NA KVALITE PRODUKTU.