Dobrý den, samozřejmě, že má, ale toto není ten případ. Bohužel v Čechách je podivným zvykem jakoukoli pozitivní či konkrétní informaci považovat za reklamu. Jak nám říkal i např. Roman Vaněk, který má známý pořad Peklo na talíři - když kritizuje konkrétního výrobce, výrobek, značku, je všechno v pořásku. Ale běda, když něco pochválí. Hned se křičí: Reklama! Zdravím LK, Vitalia.cz
Dobrý den, s přivřeným hledím se snad dá s touto "obhajobou nereklamy" souhlasit ale spíše se vkrádá otázka, do jaké míry je Samurai shot lákavou novinkou, kterou je záhodno dobře zpropagovat. Podobné 'šoty' si ve formě silných výluhů dělám už dávno a jsem si jist, že nejsem sám. Borec má možná vychytaný obal a usnadnil práci majetnějším lenochům, ale jinak? PS: jinak Vámi zmíněný "podivný zvyk" funguje i na Moravě, nejen v Čechách ;)
Dobrý den, zvážení, co podpořit, čemu se věnovat ap. je v režii redakce, a každá redakce a každý čtenář může mít jiný názor. Snažíme se)) a máme na zajímavé počiny dokonce celý seriál: www.vitalia.cz/serialy/delame-to-jinak/. Tipy od čtenářů vítány (z Čech i Moravy)). Hezký den, LK, Vitalia.cz
No nevím, nebrat jako komerci článek o něčem, co se vlastně ještě neexistuje a snaží se nasbírat peníze crowfundingem je dost těžké. Do očí tam bije právě ten statut ve fázi crowfundingu, jinak bych s vámi i souhlasil. V jedné starší diskusi na Vitalii jsem ostatně ze své zkušenosti psal něco podobného jako vy, tedy že občas lidé opravdu vidí reklamu v něčem dost nesmyslně, jenže zrovna v tomto případě tu jistý důvod ke kritice vidím.
Fakticky se mi spíš nelíbí titulek (i když to může být do jisté míry i tlačeno strategií zákazníka) - přijde mi dost nesmyslné to stavět jako alternativu k alkoholu, je to v podstatě variace na energydrink. A že by někdo bral redbull jako alternativu alkoholu slyším poprvé, naopak je spíš tendence k míchání, aby se vlastnosti obojího doplnily (zdravotní dopady bych teď nechal stranou).
Obecně by mě docela zajímalo, co na "Samurai" říká naše legislativa, přijde mi, že po pár "panácích" se člověk může dostat k slušnému předávkování kofeinem, což může zdravotně dopadnout všelijak. Pokud vím, tak jsou i na úrovni EU určité snahy o regulaci energy drinků, tohle je ale v jistém ohledu daleko větší dryák.
Legislativně je to samozřejmě nenapadnutelné (a proč taky). Jde pouze o "hodně čaje macerovaného ve vodě". Z hlediska postihů není co řešit.
Avšak 100% souhlasím s nesmyslností propagace: bezalkoholový panák versus silný čaj ... kromě marketingové zvrácenosti mi zcela uniká 'rácio' této reklamy.
Po ozkoušení "panáku" na vlastní kůží v rámci nejmenovaného festivalu, musím konstatovat, že forma předčila obsah. Něco tak chuťově šíleného se dá přirovnat k nekvalitnímu čaji připravenému v testeru (3g/100 °C, 5 minut luhování). Jako bonus ke zmíněnému kofeinovému nástřelu tak získáte dlouhotrvající nepříjemnou pachuť. Byla bych moc ráda, kdyby se ke zmíněnému Samurai shotu vyjádřila Česká lékařská komora (stran dávkování a účinků přeluhovaného čaje na ledviny) a Česká potravninářská inspekce, zejména její laboratoř (stran testování reziduí hnojiv a pesticidů). Tento produkt považuji za výsměch spotřebiteli.