No nevím, nebrat jako komerci článek o něčem, co se vlastně ještě neexistuje a snaží se nasbírat peníze crowfundingem je dost těžké. Do očí tam bije právě ten statut ve fázi crowfundingu, jinak bych s vámi i souhlasil. V jedné starší diskusi na Vitalii jsem ostatně ze své zkušenosti psal něco podobného jako vy, tedy že občas lidé opravdu vidí reklamu v něčem dost nesmyslně, jenže zrovna v tomto případě tu jistý důvod ke kritice vidím.
Fakticky se mi spíš nelíbí titulek (i když to může být do jisté míry i tlačeno strategií zákazníka) - přijde mi dost nesmyslné to stavět jako alternativu k alkoholu, je to v podstatě variace na energydrink. A že by někdo bral redbull jako alternativu alkoholu slyším poprvé, naopak je spíš tendence k míchání, aby se vlastnosti obojího doplnily (zdravotní dopady bych teď nechal stranou).
Obecně by mě docela zajímalo, co na "Samurai" říká naše legislativa, přijde mi, že po pár "panácích" se člověk může dostat k slušnému předávkování kofeinem, což může zdravotně dopadnout všelijak. Pokud vím, tak jsou i na úrovni EU určité snahy o regulaci energy drinků, tohle je ale v jistém ohledu daleko větší dryák.