Názor k článku Pastrami: sendvič, kterému podlehl New York, je i v Česku od anonym - A ještě naposled, co píše wiki: Hlavním cílem PR...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 2. 2018 12:57

    bez přezdívky

    A ještě naposled, co píše wiki:

    Hlavním cílem PR článku je zasáhnout či oslovit uživatele z cílové skupiny. Proto se PR články namísto na PR weby umísťují na tematické servery či do tematických tiskovin.

    Do internetových PR článků se občas umísťují odkazy, které mají zvýšit konverzi čtenářů (přečtou si text o určité službě – na konci článku je odkaz – kliknou na něj = přijdou na stránky). Cílem je však napsat takový text, u kterého čtenář nemá nejmenší podezření, že čte účelově napsaný text. Efektivita PR článku se dá měřit několika způsoby – vždy ale záleží na předem zvoleném konkrétním cíli (zvýšit povědomí, zlepšit reputaci, podnítit zájem o určité služby nebo produkt). Velké reklamní agentury si na psaní článků najímají redaktory či copywritery.

    Tak snad už máme jasno, nebo ne?
    tsd

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).