Názor k článku Seriál o víně: Jak pijí Češi? od Obyvatel - Zatimco reklam na pivo a tvrdy alkohol je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 9. 2009 11:56

    Obyvatel (neregistrovaný)

    Zatimco reklam na pivo a tvrdy alkohol je v mediich prehrsel, jeste jsem snad nikdy nevidel reklamu na nejake nase vinarstvi. Prinejmensim vetsi firmy by si neco takoveho mohli dovolit. Tezko lze jinak oslovit „neznale“ zakazniky, aby prestali kupovat tu predrazenou vetes v supermarketech.

    Ohledne moznosti nakupu. V Praze se pomalu stava z vinotek „velky byznys“. Za posledni rok jsem si vsiml ze takovych obchodu pribyva. Bohuzel tech, kde by o vine neco vedeli a clovek se tam citil dobre zase tolik neni. Nevim jestli mohou vinari ovlivnit jejich cenovou politiku, ale rozhodne jim nedela dobrou reklamu, kdyz nekdo moravska privlaskova vina v cenach kolem 150 Kc prodava za 400 Kc a vice. Takovych „odbornych obchodu“ tu par je. Pak se nelze divit tomu, ze lide daji prednost patoku za 50 Kc.

    Vubec je u nas nesmyslne velky rozdil v cenach mezi patokem a jiz trochu slusnym vinem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).