Míša se "pokazil" chvilku poté, co značku koupil Unilever (odhadem před 2-3 roky), říkají tomu "vylepšení receptury"! Určitě si pamatujete na tu mohutnou kampaň "Míša, tak jak ho znáte", no to bylo právě po té úpravě, aby si lidi mysleli, že je to ten Míša. Ale bohužel není - stačí se podívat na složení - množství tvarohu kleslo z téměř 85% na 50% (pokud máte někdo schovaný starší obal, přesvědčíte se na vlastní oči). A aby to mělo stejnou konzistenci - vycpali to zahušťovadly a stabilizátory: alginát sodný, karagenan, karubin, guma guar. Tyto "zázraky" v Míšovi, tak jak ho znám nebyly. A v chuti to jde poznat - dřív vás Míša v puse doslova pohladil, poleva byla křupavější a chuť trvala dlouho. Dneska? Pohlazení skoro chybí, poleva je tenká, že přes ní vidíte vnitřek a když Míšu dojíte, ani nevíte, že jste něco jedli! Je to zkrátka ubohost! Jako všechny "vylepšené" výrobky od této společnosti! Třeba Magnum - stojí už skoro 20let stejně, okolo 33,-, ale složení: dřív smetana, rozplýval se v puse, dneska rostlinný tuk a chuť jak našlehanej margarín. Zkrátka pokud si opravdu chcete pochutnat - kupte si pravou zmrzlinu, ve složení je jen smetana, ochucující složka a cukr (třeba Häagen-Dazs mohu jen doporučit)...