Jsem zklaman. Myslel jsem, ze CVUT melo vice hrdosti a ze se chtelo hlavne predstavovat jako vyznamna technicka instituce … :-( Asi ne.
Misto toho vedeni podlehlo soucasnym medialnim tlakum a podporilo vydani kalendare, kde se jejich zamestnankyne foti polonahe.
Myslim, ze jsme svedky upadku povesti jednoho ceskeho symbolu.
Kam jsem se dostali, kdyz jednim z prijatelnych zpusobu na ziskani casti financnich prostredku na dobrou kauzu, je se svleknout do (polo)naha.
Smutne, velmi smutne … :-(
PS: Zajimalo by me, jestli nektere z tech zamestnankyn jsou ne-administrativni pracovni sily v CVUT.
Nerad bych zde citoval Egona Bondyho na tema vnad ceskych zen coby ekonomickych aktiv, anzto bych nebyl presny, lec domnivam se, ze navzdory memu pochopeni situace, jakoz i podpory myslenky zalozeni skolky, jsem nucen vyjadrit svuj nesouhlas s prezentaci timto zpusobem. Neni to v souladu s nicim, co delaji jakekoliv skoly ve svete, ktere chteji byt alespon trochu brany vazne. Jde nicmene o klasicky projev CVUT v posledni dobe. Alespon co se tyka nasi fakulty (FEL), mohu zodpovedne rict, ze jde k certu v kazdem myslitelnem smeru. Holcicky, modelky a modelove, klamava reklama, kde chybi mnoha ‚ale‘ a par hvezdicek s poznamkami pod carou apod. vedou nutne k dojmu (jiste nepravdivemu), ze skolu vede ceta lehce uchylnych (viz. motiv holcicky) a marketingove naprosto neschopnych lidi bez jakehokoliv kontaktu s realitou. Na misto hesla „u nas se dozvite to, co je v praxi opravdu potreba“ se setkavame s hesly typu „u nas mame fakt kocky a je to prca!“
bratříčku Listopade
" marketingové kampaně zaměřené na recruitment středoškoláků, tzn. že se snažím společně se svým týmem nalákat na ČVUT co nejvíce středoškoláků, ať je v ČR co nejvíce promovaných inženýrů :) "
Plán inženýrů splníme a překročíme !!
V Americe mají polovodiče, to my budeme mít celovodiče. !!