Zavedený řetězec maloobchodních prodejen s potravinami a dalším zbožím Žabka funguje jako samostatná společnost skupiny Tesco. Jde o síť prodejen ve formě franšízy s definovanými standardy napříč Českou republikou. Nejvíce prodejen Žabky je především v Praze a širším okolí, ale i v dalších lokalitách.
Trvale nízké ceny u nejprodávanějších produktů
Jak nyní společnost informuje v tiskové zprávě, pro zákazníky svých prodejen zavedla po celé České republice trvale nízké ceny u nejprodávanějších produktů. Jde o zhruba 200 položek napříč sortimentem Žabky, které jsou nedílnou součástí základního zákaznického košíku. Konkrétně se jedná například o vybrané druhy pečiva, mléka, másla, vajec, ale i některých cukrovinek a nápojů.
Zavedení trvale nízkých cen v síti prodejen Žabka souvisí se změnou obchodní strategie a dotkne se více než stovky prodejen po celé České republice, kde Žabka působí už přes deset let.
„Od začátku se snažíme vnímat, o co mají naši zákazníci největší zájem, a dělat maximum pro jejich spokojenost. Protože jde o velmi širokou a rozmanitou škálu lidí, která disponuje různými nároky i finančními možnostmi, musíme dbát nejen na široký výběr a kvalitu produktů, ale také na jejich cenu. Tím spíš v době, která je z ekonomického hlediska náročná téměř pro každého,“ uvedl Radim Lunda, generální manažer maloobchodní sítě Žabka.
Tímto krokem chce společnost udržet stávající zákazníky a současně přilákat nové:
„Věříme, že zavedení trvale nízkých cen u těch nejzákladnějších a nejprodávanějších produktů ocení úplně každý. Zároveň bychom tímto krokem rádi oslovili i další potenciální zákazníky,“ říká Radim Lunda.
Konkrétnější, pokud jde o ceny jednotlivých komodit, ale představitelé Žabky být nechtějí: „V tuto chvíli nemůžeme poskytnout bližší informace i z toho důvodu, že ceny se liší podle jednotlivých krajů v České republice a plošné porovnání cen by tak nebylo vypovídající,“ uvádějí pro Vitalia.cz.
Žabka nabízí i online nákupy
Síť prodejen Žabka nabízí také možnost online nákupu. Zákazník si může vybrat z téměř 900 položek v rámci celé šíře sortimentu od pečiva přes zeleninu až po nápoje. Nákup má být doručen od 30 do 60 minut od objednání.
Online objednávky neprobíhají přes webové stránky Žabky, ale rovnou přes kurýrní služby. Nakupovat můžete prostřednictvím třech služeb, a to Bolt, Wolt a Dáme jídlo, přímo na jejich stránkách.
Další služby Žabky
Kromě prodeje potravin a dalšího základního sortimentu Žabka i nadále nabízí zákazníkům celou řadu dalších praktických doplňkových služeb, jako je zmíněné online nakupování s možností doručení nebo také vyzvednutí nákupu přímo v obchodě.
Dále je na prodejnách možná platba složenek, dobíjení kreditu, výběr hotovosti nebo různé způsoby placení včetně stravenek, bezkontaktních platebních karet nebo platebních kuponů. V tomto ohledu se Žabka navíc i dále rozvíjí, na 55 prodejnách mají zákazníci nově možnost využít příjem balíků PPL, na zatím 27 prodejnách je k dispozici Balíkovna.