Názor k článku Sladkosti od pokladen zmizí. Víme kde a víme proč od - - Kdo "my"? Co je to ten marketing? Na mě působí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 4. 2014 23:15

    - (neregistrovaný)

    Kdo "my"?
    Co je to ten marketing?

    Na mě působí zcela jiné věci. Změnil jsem pracoviště, a poblíž je dobrá pekárna. Takže do superkvelbu mám výrazně menší potřebu lézt.

    Další vliv, na přikladu "nového" rozšířeného Černého mostu. To místo se mi po přestavbě stalo dost nesympatickým. Je příliš veliké. Kamkoli pěšky dojít a těžkého odnést z MHD je po tvrdé dlažbě daleko. Ale ono je to daleko i z auta. A auta, namísto klidného parkování před krámem, samý semafor, křižovatka, nájezd o dvě patra, retardér, závora.... nepříjemné. A z auta kamkoli daleko.
    O důvod méně tam chodit.

    A teď mi řekni, jak by mě podle tebe mohl marketing, todlencto, přeprogramovat tak, abych si bez superkvelbu nemohl život představit. To myslíš vážně, nebo jen bez rozmyslu papouškuješ, co jsi někde zaslechl?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).