Ale tohle není o urážení se, vy prostě máte pohled na svět zatemnělý, a hledáte příčiny tam, kde nejsou. Svět nefunguje tak, že malí obchodníci jsou "hodní" a "správně umístěného zboží" nevyužívají, zatímco velcí jsou zlo. Malí obchodníci stejné techniky využívají také - například naproti škole spíš najdete spíš cukrárnu než řeznictví; prodavačky v obchodech se snaží třeba k rohlíkům prodat ještě šunku atd.
Skutečnost je taková, že velké obchody, nebo aspoň velké trhy jsou ve své podstatě efektivnější, tzn. mohou nabídnout levnější, kvalitnější zboží a větší výběr, přičemž záleží jen na zákaznících jak tuhle výhodu využijí - což předpokládá i u spotřebitelů určitou znalost. Ta efektivita pramení jednak z úspor z rozsahu, jednak z toho, že už tím, že zaměstnávají míň lidí, snižují pravděpodobnost např. poškození zboží při skladování, dále z toho, že ve větším obchodě jsou často k dispozici substituty, pokud narazíte na nějaký aušus.
Jinak k těm večerkám: obávám se, že žijí hlavně z prodeje alkoholu (a zaplať pámbů za ně).