Vy se opravdu nezapřete. Nevím proč považujete slova jako marketing a reklama za sprostá. Ten kdo se jejich zákonitostmi neřídí je v obchodě odsouzen ke krachu a nepomůže mu, že prodává kvalitní zboží a dobré služby. K čemu mu to je když se to nikdo nedozví a když není schopen přesvědčit zákazníka aby si u něj za kvalitu připlatil, protože on nutně musí být dražší než super/hyper market. Bez základních znalostí marketingu je to i pro malý, slušný obchod cesta do pekla. A co víc on na vás ty finty vlastně musí používat ve větším rozsahu, ale já mu to rozhodně nemám za zlé.
Ale na závěr jednu kacířskou myšlenku ne na vás, ale na ty šmahem odmítané sladkosti. Může mi někdo vysvětlit co má proti čokoládě s 90% podílem kakaa, případně proti žvýkačkám bez cukru, oříškovým tyčinkám slepovaným medem a jiným celkem neškodným sladkostem, které jsou u těch pokladen zastoupeny tak z jedné třetiny.
Pokud si po konzumaci podobných sladkostí dítě vyčistí zuby a nepřehání to s množstvím nemám s tím žádný výživový ani etický problém.
VB