Český internet žije hromadným nakupováním s velkou slevou. To rozjely na konci loňského roku ‚klubové“ portály BigBrands.cz a Fashion Days s nabídkou zlevněného značkového zboží, v dubnu je pak doplnily portály kopírující americký Groupon a nabízející veliké slevy na služby. A na trhu je již dosti těsno…
BigBrands.cz a Fashion Days nabízejí značkové zboží se slevou 20–80 % oproti doporučeným maloobchodním cenám. Tváří se jako exkluzivní kluby. Klubové členství ale není nijak těžké získat. BigBrands.cz získalo za 9 měsíců, kdy je na trhu, zhruba 150 tisíc registrovaných členů. Konkurenční Fashion Days nabízí hlavně módu.
Rozmach zažívají slevy na služby ve velkých městech – za necelý půlrok se vyrojilo na trhu téměř 30 „Groupon klonů“. Podle jednoho z největších hráčů proběhne mezi českými Groupon klony na podzim ostrý mediální souboj a trh se do konce roku pročistí. Jak vypadá situace na trhu?
Server Lupa.cz oslovil všechny významné hráče a pokusil se zmapovat současnou situaci na trhu, odkrýt jejich budoucí plány, čtěte Přišla Grouponmánie: slevy, kam se podíváš.