Slevy mají budoucnost. I na internetu.

21. 4. 2010

Sdílet

Jeden den, jedna nabídka, jedna sleva. Tak lze shrnout obchodní model serverů zaměřených na hromadné nákupy se slevou. Každý den jen jeden druh zboží, zato s pořádnou slevou. Čeští uživatelé tomuto nákupu začínají přicházet na chuť.  Aby bylo jasno. Nejde o žádné variace aukcí s platbou za příhoz, se kterými se v posledním půlroce v Česku roztrhl pytel.

Jeden den, jedna nabídka, jedna sleva. Tak lze shrnout obchodní model serverů zaměřených na hromadné nákupy se slevou. Každý den jen jeden druh zboží, zato s pořádnou slevou. Čeští uživatelé tomuto nákupu začínají přicházet na chuť. 

Aby bylo jasno. Nejde o žádné variace aukcí s platbou za příhoz, se kterými se v posledním půlroce v Česku roztrhl pytel.

Aktuality: Rostou nové chrámy konzumu

Vše nasvědčuje tomu, že se lidé v Česku dočkají nových velkých obchodních center spojujících nakupování i zábavu.

Hromadné nákupy se slevou jsou tím, čím jsou. Bez výhrad. Obchodní model je založený na prodeji většího množství zboží, k němuž se dojedná významnější sleva. Aby se poptávka koncentrovala, bývá v nabídce jediný kus zboží a aby se uživatelé vraceli každý den, denně se nabídka obměňuje.

Nejčastějším případem takového webu je tedy každodenně obměňovaná nabídka jednoho druhu zboží, které se nabízí za výraznou slevu. A aby se obchodník kryl proti tomu, že nedosáhne potřebného objemu prodeje, bude zboží za takovou slevu dostupné jen v případě, že se najde určitý počet zájemců. Někdy může být též limitován maximální počet nabízených kusů. Pokud se dostatek kupců nenajde, akce se ruší.

Kde, co a jak najdete podrobně v článku Trend: hromadný nákup se slevou po internetu na serveru Lupa.cz.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).