Na západě je tento fenomén mnohem rozšířenější a kultura /nebo zkušenosti/ tamních lidí na vyšší úrovni takže nikoho nenapadne jíst jen proto aby podnik na něm prodělal :-) Já mám podobné akce rád, a myslím, že podnikům se to vyplácí. Zatím jsem akci all you can eat vyzkoušel ve dvou sushi barech a musím říct, že od té doby chodím do jednoho z nich jíst téměř pravidelně (ale už ne akci all you can eat), tudíž ten marketing funguje.
> Na západě je tento fenomén mnohem rozšířenější a kultura /nebo zkušenosti/ tamních lidí na vyšší úrovni takže nikoho nenapadne jíst jen proto aby podnik na něm prodělal :-)
Nevim, o jakem zapade mluvis, ale zjevne jsi asi jeste nebyl v Americe (pribeh) :-) Nehlede na to, ze koluji zpravy, ze si lidi nalozi plne talire jidla a pak toho pulku vyhodi.
Asijske „all you can eat“ bufety jsou stejne drazsi nez kdyby jsi si u nich objednal normalni porci.