Názor k článku Stejný výrobek, jiná chuť - prý to tak chceme od Mareš - Ale ta zmrzlina nestojí tři stovky za litr...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2012 21:32

    Mareš (neregistrovaný)

    Ale ta zmrzlina nestojí tři stovky za litr proto, že by taková cena odpovídala nákladům a přiměřené marži výrobce, nebo snad proto, že by její výroba byla o tolik dražší než výroba té břečky z rostlinných tuků. Ta zmrzlina stojí tři stovky proto, že ji vyrábí stejný výrobce. Vysokou cenu nasadil záměrně, protože s pravou zmrzlinou cílí na jiný segment trhu (tedy na mlsné huby, nikoliv na spořivé Bertíky a Lidlušky, co s vidinou slevy sežerou i z mrtvého oko).

    To je totiž největší tragédie současného stavu: když strčíme hlavu do chlaďáku, máme zdánlivě na výběr hromadu různých výrobků od spousty značek. Někdo si dá Míšu, někdo Eskymo, někdo Algidu, někdo Carte D'or, někdo Ben&Jerry's... ale v konečném důsledku všichni, aniž by to tušili, jedí UNILEVER. Kdo má rád Manhattan nebo Haagen Dazs, ten taky nemá vyhráno, protože to je pro změnu zase Nestlé. Záplava značek, iluze výběru, ale za tím vším jen dva hlavní výrobci (a oba svoloč nejtěžšího kalibru). Ale hlavně že nám chutná. :-)

    Jinak já neříkám, že ta pravá zmrzlina není nehorázně drahá. Jen říkám, že ve srovnání s obyčejnými "zmrzlinami" není tak drahá, jak se jeví. Nám třeba ten malý kelímek stačí a nekupujeme ho tak často, abychom si to nemohli dovolit - pokud ale někdo jí zmrzlinu ve velkém, nebo má hodně dětí, zajisté se mu vyplatí dělat si ji doma. Není to až tak těžké.

    Kdyby snad někdo chtěl bojkotovat chobotnici UNILEVER: http://www.unilever.cz/naseznacky/

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).