Reálně se totiž podobných bojkotů obvykle skoro nikdo neúčastní. Lidé brblají, ale stejně to pořád kupují. Podobně vypadá bojkot Babišových výrobků - sociální sítě jsou toho plné, spousta lidí se chlubí, jak bojkotují ... jenže pohled do prakticky libovolného vozíku v supermarketu nebo košíku v malé samoobsluze ukazuje jednoznačný opak, hemží se to tam výrobky značek OLMA, Kostelecké uzeniny, Penam a dalších.
Nejdřív se to vyrobí, zákazníka se nikdo neptá, výrobce se chová maximálně ekonomicky, a pak to lidé koupí. Myslí si, jak dobře a levně pořídili. Stejně tak, jako nebojkotují, tak koupí, co se nabízí. A že toho zákazník vydrží hodně...Neobviňujte zákazníky, chovají se ekonomicky. Spousta jich musí vyjít s málem.
Vždyť je úplně jedno, co komu patří. Není ale vůbec jedno, jakého, kterého manažera má firma v čele a jak odpovědně se chová nejen k plnění plánu zisku, ale i ke kvalitě odvedené práce. Nikdo, ani Babišovy firmy nemají monopol a konkurenční boj v rámci možností naštěstí funguje. (bohužel ne úplně dokonale)
tsd