Vlákno názorů k článku Stejný výrobek, různé složení. Jde o nehoráznou manipulaci, bouří se Češi od figura - Jeden příklad za všechny. Před cca 3 lety...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2016 17:06

    figura (neregistrovaný)

    Jeden příklad za všechny. Před cca 3 lety proběhla téměř celou Evropou vlna odporu proti červenému "broučkovému" barvivu.
    Jogobella, všude, včetně nás, nahradila toto nebezpečné barvivo barvivem z řepy. Dannone to nechalo chladným.
    Jenže, Jogobella měla najednou jogurty méně červené, resp. přirozeněji červené a cena jogurtů šla nepatrně nahoru (cca o 1 -2 Kč). V Německu se Jogobella prodávala tak, že se začala stávat nedostatkovým zbožím, naproti tomu Dannone hnilo v regálech a tak i Dannone přestalo brouky používat. Ano, Německý spotřebitel jasně rozhodl co ano a co ne.
    V ČR se toto ovšem nestalo, Jogobella se přestala prodávat (cca 1,- Kč byla důvod, proč to český zákazník nechtěl), následně se vrátili k broukům a prodej začal stoupat zpět, díky návratu k původní ceně. Pozor, zajímavé je, že Billa vede Jogobellu vyrobenou v Německu, tedy bez brouků, Albert vyrobenou v Polsku (nejsem si jistý tím státem) s brouky. Ano, Jogobella v Bille vyjde dráž, než v Albertu.
    Ještě douška, v Německu po prvotním mírném zdražení se poustupně Jogurty vrátily zpět na své původní ceny, u nás, aniž by k tomu byl důvod se zdražily všechny.

  • 21. 2. 2016 15:04

    nick (neregistrovaný)

    Český konzument prokázal svou tupost. Koncerny to vědí, a tak si tu dovolí cokoliv. V individualizaci a manipulovatelnosti lidí jsme předehnali zbytek Evropy.

  • 22. 2. 2016 16:48

    ja (neregistrovaný)

    Takže z toho vyplývá, že Jogobella zneužila změnu barviva k bezdůvodnému zvýšení ceny o 1-2Kč (barvivo z červené řepy zajisté nezvýší cenu jogurtu o 2Kč/150g) a čeští zákazníci to prokoukli a přestali ji kupovat?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).