Hlavní navigace

Nečekané spojení: Slavná limonáda teď chutná po sušenkách

Sdílet

 Autor: Coca-Cola
Značky Coca-Cola a OREO spojily své síly a představily exkluzivní nápoj v limitované edici Coca-Cola OREO Zero Cukru. Coca-Cola tvrdí, že jde o spojení dvou rozdílných světů, které díky kombinaci jedinečných vlastností utvoří dokonalé duo.

Klasické příchutě koly nebo jiných nápojů čas od času upraví svou původní tvář, výrobci namíchají novou příchuť a v limitované edici je nabízejí. Pokud trh zaujmou, je tu reálná šance, že se s novou příchutí budeme setkávat častěji.

V Česku už jsme pili kolové nápoje, co chutnaly jako vanilkový rohlíček nebo rum, ale i meruňka, višeň nebo meloun – s nimi na trh přišla Kofola. Fanta letos představila limitovanou edici nápoje ve variantě bez cukru v odstínech fialové barvy – příchuť tipovali kupující. Letos na jaře přinesla Coca-Cola do regálů obchodů Coca-Colu K-Wave Zero Sugar – bez bližšího určení chuti, dle definice měla oslavovat fanoušky K-Popu.

Kupovat můžete kromě běžného tonicu i Pink Tonic s přírodním aromatem z černého rybízu. Coca-Cola nabízela cherry, v zahraniční jsou k mání příchutě saké, zázvor, vanilka, jahoda nebo Coca-Cola s javorovým sirupem. A teď přišla s novinkou chutnající po sušenkách. 

Chutná jako sušenky

„Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou OREO se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Cola pro ČR a SK, s tím, že limitovaná edice Coca-Cola OREO Zero Sugar bude k dispozici pouze po omezenou dobu.  

KL24

S jakou příchutí podle vás přijde Coca-Cola příště?

Coca-Cola OREO Zero Sugar se objevila na trhu právě v minulých dnech a v prodeji bude do vyprodání zásob. Podle prvotních informací ze sociálních sítí chuť sušenek z coly nijak nevyčnívá, jen ji lehce doplňuje.

„Představte si kouzlo, když se OREO sušenka spojí s nápojem Coca-Cola. Tato spolupráce je o míchání chutí, o vytváření nových zážitků a sdílení radosti s přáteli. Coca-Cola a OREO spojily své tajné ingredience – vzpomínky, veselí a nadčasovou chuť,“ říká Kateřina Žiaková, brand manažerka OREO pro Českou a Slovenskou republiku.

Rum jako chuť Vánoc? Stejný blábol jako tvrdit, že si nelze představit Česko bez piva, říká adiktolog Přečtěte si také:

Rum jako chuť Vánoc? Stejný blábol jako tvrdit, že si nelze představit Česko bez piva, říká adiktolog

Autor článku

Redaktorka serveru Vitalia.cz se zaměřuje zejména na kvalitu potravin a kvalitu jejich prodeje. Věnuje se také zdravotní problematice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).