Děkuji za odkazy, přesně podtrhují mé výhrady - logo a celkovou propagaci mají jenom ty společnosti, které si jej zaplatí (Unilever, Albert, Kaká v margarínech, BonaVita, Emco a Rej v muesli apod.), ostatní s podobnými nebo lepšími produkty ne.
Nikde jsem nepsal, ze logo slouzi k propagaci JEN Unileveru, psal jsem snad dostatečně zřetelně, že slouží MIMO JINÉ Unileveru. Tak mi to prosím nepodsouvejte, buďte tak laskava.
Zelených čajů jsou na trhu mraky. Proč je tedy u článku podřadný čaj z Albertu a ne kvalitní (v rámci kategorie pytlíkových čajů, nemluvím o sypaných) z Billy? No protože Albert zaplatil, Billa ne. Prosté - nástroj propagace za peníze, ne nástroj spotřebitelské orientace.
BTW jestli má být údajně jedním z cílů pomoci spotřebitelům se orientovat na trhu, k čemu je potom mít logo na 22 margarínech (16 od Unileveru)? Jak tohle pomáhá v orientaci?