Tesco reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků, v rámci online nakupování proto rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží a nově také nabízí doručení v den objednání. Služba je nyní k dispozici v hlavním městě.
Tesco je před ostatními řetězci napřed
Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. I proto například COOP nebo Penny Market v uplynulých týdnech do onlinu vstoupily, v příštím roce pak e-shop chystá i Billa.
Tesco, které bylo prvním řetězcem, jež před devíti lety spustilo e-shop, nabízí více než šestnáct tisíc produktů za stejné ceny jako v kamenných obchodech – a zdaleka nejde jen o potraviny (elektro, baterie, žárovky, hračky). Jejich zboží vám do košíku vybírají vyškolení pickeři (jak jsme se již dříve přesvědčili na vlastní oči), takže byste se neměli setkat s vadnými kusy. A protože počet objednávek v e-shopu ve srovnání s loňským a letošním březnem narostl o sto procent, přichází Tesco s dalšími inovacemi.
K nakupování online láká i plocha přístřešku pro vozíky a parkovišti u Tesca
Co nového v online prodeji?
- Zavedlo nákup potravin pro dva na týden až domů.
- Zdvojnásobilo kapacity závozů prostřednictvím externího dodavatele – logistické služby DoDo.
- Nově zaváží v regionech Děčín, Ústí nad Labem, Vysočina, Přerov a Prostějov. Nabízí i expresní doručení do třiceti minut ve spolupráci s Dáme jídlo z pražských prodejen Tesco Expres, z prodejen Žabka ve spolupráci s Bolt, Wolt a Dáme jídlo.
- Také je možné objednat nákup bez tašek, stačí si ho při dovozu přeskládat do svých přepravek nebo tašek. Proto je nově doručení nákupu bez tašek předdefinováno jako primární volba při objednání nákupu.
V blízké budoucnosti dojde k dalším změnám
Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější. Tesco již v nadcházejících týdnech a měsících představí další vylepšení a rozšíření této oblíbené služby.