Myslím, že cílem článku není udělat vyčerpávající celorepublikové srovnání, ale čistě ukázat jednu konkrétní zkušenost s jedním konkrétním podnikem. Jasně, kdyby šli místo palačinek na tatarák jinam, tak by číšnice možná byla protivná, a kdyby šli jiný den sem a číšník nebo kuchař byli třeba unavení nebo zpruzení, taky to mohlo vypadat jinak. Ale v tomhle případě ne, a to je fajn.
Souhlasím s prvním názorem, že "Lepší" restaurace mívají lepší přístup k zákazníkům s voucherem - voucher do drahé restaurace jsem nechtěla kupovat, právě, abych si tam nepřipadala jako póvl - ale jednou jsem neodolala a pořídila ho k narozeninám.Měla jsem z toho trochu strach, ale nakonec absolutně bez výtek - všichni zdvořilí, úslužní a byl to prima zážitek. Holt tam asi chápou, že když si zákazníky naštvou s voucherem, tak už je bez voucheru neuvidí...
Dobrý den,
rád bych připojil svou zkušenost s vouchery. Moc často je nevyužívám, ale párkrát se tak již stalo. Přístup se liší případ od případu. V jedné Pražské pizzerii se k nám chovali mile a úslužně, jídlo bylo vynikající. Navštívili jsme ji tedy ještě rádi několikrát bez voucheru. Taktéž jsme byli spokojeni na řecké hostině v restauraci na Andělu.
Ovšem ve vyhlášené Pražské burgrárně sídlící pod Malovankou, kam běžně s přáteli chodíme a býváme spokojení, jsme při využití jednoho voucheru docela narazili. Jelikož patříme mezi občasné hosty tohoto podniku (zavítáme sem cca 1x měsíčně), rozhodli jsme se využít i nabídku voucheru z nedávné doby. Přístup číšníka byl při využití voucheru korektní, ovšem když se na nás po předložení kupónu přišel podívat kuchař a s úšklebem něco vysvětloval číšníkovi, bylo cítit, že něco není v pořádku. Navíc běžně jsme zvyklí nechat si po hlavním jídle přinést ještě mísu hranolek. Doposud to nebyl problém, ovšem při využití voucheru kuchař vzkázal, že nic takového není možné.... škoda... Pokud bych burgrárnu neznal již z dřívějška a šel do ní poprvé s voucherem, už bych tam asi vícekrát nezavítal...
My v této burgrárně byli na voucher, číšník byl příjemný, pozorný, rychlý, ale jinak nikdy víc (výslovně jsme chtěli jeden burger well done, druhý medium, oba byli medium, ale hlavně mi docela vadí kuchař (zřejmě provozovatel) oblečený "v civilu", který si jde občas sednout na bar a pak zpátky do kuchyně).